пʼятниця, 12 лютого 2016 р.

Стікери


Стікери - це паперові етикетки із спеціальним клейким шаром, які призначені для наклеювання на різні поверхні, наприклад, дерево, метал або скло. Стікери з'явилися в цьому світі через непорозуміння, коли дослідник американської компанії Спенсер Сільвер в 1969 році, намагаючись поліпшити акриловий клей для липкої стрічки, отримав щось прямо протилежне. Виявилося, що новий клей Сільвера зовсім не підходить для виготовлення міцної липкої стрічки. Хоч він легко і швидко чіплявся на найрізноманітніші поверхні, але тримався дуже слабо. 

Сьогодні стікери міцно увійшли в наше повсякденне життя. В тайм-менеджменті за допомогою стікерів та кольорових карток можна вирішити найрізноманітніші завдання: скласти список справ, сортувати їх по терміновості та важливості, а також за контекстом, по сферах життя та по дням тижня. Це чудовий інструмент для миттєвої фіксації нових ідей та задач. Як же застосовувати різнокольорові стікери і картки для записів з користю для себе та інших?

Планування справ


Кожен день, 7 днів на тиждень, 30 днів на місяць нам доводиться виконувати безліч справ, одні з яких - термінові, інші - важливі, а треті ще тільки вимальовуються на нашому горизонті. Як при цьому не заплутатися в нескінченному потоці справ і обов'язків? Дуже просто! Треба скласти список всіх запланованих справ на місяць вперед або хоча б на тиждень.

Але довгі паперові простирадла зі списком усіх справ навряд чи нам допоможуть їх впорядкувати. Тому найкраще це робити не на одному аркуші паперу, а на різнокольорових стікерах або картках для записів. Розглянемо декілька способів планування справ за допомогою стікерів.

Беремо картки 3 стікери різного кольору і кожному приписуємо певне значення, наприклад: червоний колір (А) - термінові та важливі справи, зелений (В) - не термінові та важливі, жовтий (С) - не термінові та не важливі. Далі на кожній картці записуємо по одній справі і складаємо їх в три різнокольорові стопки. Після цього можна сміливо приступати до виконання справ по-черзі: спочатку справи з категорії А, далі, коли картки з червоної стопки закінчаться, приступаємо до категорії В, а коли і від неї нічого не залишиться, можна зайнятися дрібницями з третьої стопки. Тепер залишається лише докласти зусиль, щоб ця стопка з кожним днем ​​не тільки поповнювалася новими картками-справами, але і зменшувалася. Після виконання справи, картку або стікер можна зі спокійною душею викинути у відро для сміття. 

Контекстне планування - планування справ відповідно до виникаючих обставин. Контекст в даному випадку - це супутні обставини, які дозволяють виконати справу «заодно», не витрачаючи на неї час додатково. Контекстне планування є важливою частиною гнучкого планування.

Наприклад, вам потрібно їхати по роботі в одну організацію, а як раз навпроти неї знаходиться хімчистка, куди ви давно збиралися здати пальто. Так ось необхідності заїхати в цю організацію - це і є контекст, який дозволяє вам заодно здати в хімчистку річ, не витрачаючи додатковий час на ще одну поїздку.

Щоб налагодити систему планування за контекстом необхідно:
1. Виділити типові особисті контексти, найбільш актуальні для вашого повседневго життя (достатньо 5-7).
2. Скласти список завдань, використовуючи різний колір стікерів або карток.
3. При наближенні контексту - переглянути список завдань за цим контекстом.
Приклади контектів: "Робота", "Університет", "Друзі", "Дім", "Сім", "Курси", "В транспорті" і т.д.
Після того, задача виконана, необхідно викреслити справу із списку.

Записи в щоденнику


Для того, щоб щоденник не перетворився на записну книжку, а залишався важливим їнструментом планування часу, поточні справи та короткі записи можна робити на стікерах і клеїти їх прямо на сторінки щоденника. Справа завершена - стікер можна відірвати! Всі справи так само можна розділити за контеством або в залежності від терміновості та важливості і записувати їх на стікерах різних кольорів.

Досягнення цілей


У кожного з нас є мрія, яку ми можемо перетворити в ціль, якщо почнемо докладати зусиль для її досягнення. А допоможуть нам в цьому ті ж самі різнокольорові стікери або картки. Розділимо всі свої далекі цілі на кілька груп - цілі, пов'язані з роботою; цілі, пов'язані з будинком та цілі, пов'язані з особистим життям.

Далі на кожній картці записуємо список свої заповітних цілей та терміни їх досягнення. Для кожного виду цілей вибираємо свій колір. Тепер нам залишається періодично поглядати на ці картки і питати себе: «А що я вже зробив для того, щоб наблизитися до цієї мети?». Після того, як мета досягнута, необхідно зробити помітку про її виконання. 


ТАКОЖ РЕКОМЕНДОВАНО ДО ЧИТАННЯ:


Ще один інструмент для підвищення ефективності роботи за комп'ютером - оформлення робочого столу. Обої, заставка - те, що Ви бачите на самому початку роботи, коли тільки включаєте свій комп'ютер або ноутбук - безумовно впливають на Вашу роботу. Яким же чином заставка робочого столу може зробити ефективнішим робочий час? Продовжити читання...

Тайм-менеджмент - це методи, інструменти та методики, націлені не тільки на ефективну організацію часу, а й на вивільнення його. Простіше кажучи: робити більше, витрачаючи менше часу, а значить і менше втомлюватися. І головне: прибрати з життя аврали або просто жити без суєти. Які ж уснують види планування? Продовжити читання...
Дошка візуалізації бажань

Виконання мрії не залежить від везіння, розташування зірок або чудес. Заповітні бажання збуваються лише тому, що ми концентруємо всю свою увагу на досягненні цих цілей, постійно пам'ятаємо про це і докладаємо максимум зусиль для здійснення своєї мрії. Одним з інструментів для втілення своїх бажань є дошка бажань, її називають ще дошкою візуалізації, картою скарбів, картою бажань. Продовжити читання...

Немає коментарів:

Дописати коментар