Аллен Девід - один з найпопулярніших експертів в області підвищення особистої продуктивності, лектор, консультант, тренер і успішний бізнесмен. Він є президентом компанії David Allen Company, яка працює в області консалтингу, автором величезної кількості статей і публікацій, а представлена книга перекладена більш ніж на десять мов і користується великим попитом.
Ця книга спрямована на те, щоб зробити людину більш організованою, навчити її грамотному розпорядженню своїм часом, ефективнїй постановці цілей і завдань, вмінню розставляти пріоритети, не перепрацьовувати від надмірної завантаженості, розслаблятися і ясно мислити, а також як зробити так, щоб за мінімальну кількість часу встигати зробити максимальну кількість справ. Книга забезпечена безліччю прикладів, порад і рекомендацій.
Ця книга складається з трьох частин і тринадцяти глав. На самому початку знаходиться введення і кілька слів для ознайомлення. Перша частина присвячена проблемі нестачі ресурсів і впливу роботи на життя людини, вже неактуальним звичкам, але які устоялися, продуктивному стану, основним вимогам до вирішення проблем, управлінню діяльністю, плануванню і складанню списків. Також дається інформація про творчий підхід до вирішення будь-яких завдань, різних моделях їх вирішення і багатьох інших цікавих речах.
Друга частина книги більш розрахована на практику. У ній йдеться про те, з чого потрібно починати ефективне планування необхідного результату, які особливості цього процесу, які для цього можуть знадобитися інструменти, як відбувається обробка інформації і сортування матеріалу. Розглядаються такі питання як вибір найкращої стратегії дій, контроль проектів, особливості мислення та т.д.
І в третій частині йдеться про ключові принципи успішної та продуктивної діяльності: звичкою збору матеріалу, визначенні плану дій, умінні орієнтуватися на результат та особливості управління результатами. Закінчується книга висновком та списком корисних російськомовних ресурсів по темі тайм-менеджменту.
Немає коментарів:
Дописати коментар