Соціальні мережі можуть бути інструментом розвитку, а можуть бути злом - поглинає час, захаращують інформаційне поле, що провокує уривчастість мислення. У цій статті правила, дотримуючись яких Ви уникнете небезпек, які таять в собі соціальні мережі і зможете використовувати їх для досягнення своїх цілей.
1. Налаштуйте стрічку новин. Не витрачайте час на інформаційний шум - хто де відпочиває, що їв на вечерю, демотиватори, смішні відео і т.д. Читайте тільки дійсно близьких Вам людей, а також сторінки, на яких публікується важлива для Вас інформація.
2. Не перевіряйте кількість лайків в публікаціях. Лайкоманія - небезпечна хвороба, заснована на підсвідомому прагненні людини отримувати погладжування. Якщо десять хвилин тому Ви перевірили кількість «Мені подобається» у своїй фотографії, а тепер Вас знову підмиває це зробити - зупиніться.
3. Не звертайте уваги на запрошення в групи та на зустрічі. Навіщо Вам брати участь у чиїхось маркетингових іграх?
4. Проаналізуйте деструктивні шаблони використання соціальних мереж. Можливо Ви заходите в соціальні мережі, коли заповнюєте паузи в роботі. Можливо Ви використовуєте мережі як привід для прокрастинації. Можливо, Ви безцільно перегортаєте соціальні мережі, коли нервуєте. Знайдіть такі поведінкові патерни і позбудьтеся від них.
5. Привчайте людей писати Вам на пошту, а не в соціальні мережі. У переписки через соціальні мережі є величезна кількість недоліків - неможливість повноцінної сортування, пошуку, нагадувань і так далі. Однак, головне - кожен раз, коли Ви спілкуєтеся в соціальних мережах величезна кількість спеціально продуманих механік намагається відвернути Вас, стимулюючи подивитися фото друзів, почитати стрічку, послухати музику і так далі. Кожна переглянута Вами сторінка це гроші зароблені на рекламі для соціальної мережі і втрачений час життя для Вас.
6. Поставте обмеження за часом проведеному в соціальних мережах. Встановіть сервіс RescueTime або подібний. Подивіться звіт - скільки часу на місяць Ви витрачаєте в соціальних мережах. Жахніться. поставте обмеження.
7. Не додавайте незнайомих людей у друзі. Уникайте інформаційного шуму.
8. Вимкніть повідомлення в мобільних додатках соціальних мереж. Інакше Ви будете перебувати в соціальних мережах постійно.
9. Не сперечайтеся в коментарях до постів. У кожного своє бачення світу - не витрачайте час, щоб нав'язати своє. Ставтеся до коментарів як до калейдоскопу думок.
10. Не тримайте відкритими вікна соціальних мереж в браузері. Всі ці вкрадливі звуки про отриманий лайці або вхідному повідомленні придумані, щоб Ви частіше заходили.
11. Почистіть список груп і сторінок, на які Ви підписані. Вам правда потрібно спільнота «Намиста в Красноярську від 370 руб.»? Ви правда читаєте всі ці 25 спільнот зі смішними картинками? Вам важливо знати, що нового у інтернет-магазину ноутбуків XXXX?
12. Уникайте користувальницького трансу. Онлайн-середовище вводить людину в певний трансовий стан. Подивіться на людину сидячого, наприклад, у ВКонтакте. Він заворожено переходить зі сторінки на сторінку, він рідко моргає, він знаходиться в дещо подібне трансу. Якщо Ви запитаєте його заради чого він заходив в мережу - швидше за все він не згадає. Під це стан юзабілістов соціальних мереж створено безліч «пасток» в інтерфейсі, які продовжують час перебування і кількість сторінок. Користуйтеся соціальними мережами усвідомлено, нехай вони вирішують Ваші задачі, а не задачі самих соціальних мереж.
9. Не сперечайтеся в коментарях до постів. У кожного своє бачення світу - не витрачайте час, щоб нав'язати своє. Ставтеся до коментарів як до калейдоскопу думок.
10. Не тримайте відкритими вікна соціальних мереж в браузері. Всі ці вкрадливі звуки про отриманий лайці або вхідному повідомленні придумані, щоб Ви частіше заходили.
11. Почистіть список груп і сторінок, на які Ви підписані. Вам правда потрібно спільнота «Намиста в Красноярську від 370 руб.»? Ви правда читаєте всі ці 25 спільнот зі смішними картинками? Вам важливо знати, що нового у інтернет-магазину ноутбуків XXXX?
12. Уникайте користувальницького трансу. Онлайн-середовище вводить людину в певний трансовий стан. Подивіться на людину сидячого, наприклад, у ВКонтакте. Він заворожено переходить зі сторінки на сторінку, він рідко моргає, він знаходиться в дещо подібне трансу. Якщо Ви запитаєте його заради чого він заходив в мережу - швидше за все він не згадає. Під це стан юзабілістов соціальних мереж створено безліч «пасток» в інтерфейсі, які продовжують час перебування і кількість сторінок. Користуйтеся соціальними мережами усвідомлено, нехай вони вирішують Ваші задачі, а не задачі самих соціальних мереж.
Немає коментарів:
Дописати коментар