Зараз існує дуже багато способів планування свого робочого дня, справ. Деякі способи з досить складною структурою і системою, які підійдуть для більш інтенсивного робочого графіка і великої кількості завдань і справ.
У цій же публікації, я хотів би показати вам дуже простий спосіб структурування і розподілу справ, який підійде для всіх новачків і допоможе вам налаштувати ваш тайм-менеджмент. Для розстановки пріоритетів користуйтеся методом «АБВГД». Поставте одну з цих букв перед кожним завданням, зазначеним у вашому списку перед початком роботи:
А - серйозні і важливі справи.
Їх ви зобов'язані зробити, тому що вони тягнуть за собою серйозні наслідки. Якщо важливих справ багато, розбийте їх на підгрупи за ступенем важливості.
Б - справи, які ви повинні зробити.
У разі виконання або невиконання можливі наслідки не настільки серйозні, як у завданнях А. Ніколи не переходьте до завдань Б, не закінчивши завдання, відмічені буквою А. Ніколи не працюйте над менш важливими і терміновими завданнями, відклавши на потім більш важливі.
В - справи, які, можливо, доставили б вам задоволення, але не мають абсолютно ніяких наслідків.
Наприклад, читання газети, чашечка кави з колегою або дзвінок додому для з'ясування обіднього меню - все це справи під літерою В. Вони не приносять ніякої користі вашій роботі та успіху. Ніколи не переходьте до справ В, залишивши незавершеними справи Б.
Г - справи, які можна доручити іншим.
Правило таке: доручайте іншим те, з чим вони справляться і без вас. Тоді у вас залишиться більше часу на ті кілька речей, які в змозі робити тільки ви і ніхто, крім вас.
Задайте собі питання: «Що я, і тільки я можу зробити такого, що, добре зроблене, принесе конкретну очевидну користь моєї компанії?» Доручає іншій якомога більше справ, щоб якомога більше уваги приділяти одному завданню, здатному принести реальну користь.
Задайте собі питання: «Що я, і тільки я можу зробити такого, що, добре зроблене, принесе конкретну очевидну користь моєї компанії?» Доручає іншій якомога більше справ, щоб якомога більше уваги приділяти одному завданню, здатному принести реальну користь.
Д - справи, якими ви можете повністю знехтувати.
Їх виконання чи невиконання не має ніякого значення, оскільки не тягне жодних наслідків. Ймовірно, колись у минулому ці справи і мали значимість, але припинення їх виконання в даний момент ніяк не позначиться на вашому майбутньому.
Таку методику можна легко модернізувати під свої потреби і змінювати. Наприклад, завдань багато і розписувати весь алфавіт немає сенсу, можна скористатися групуванням - найважливіші завдання отримують букву «А» і в кожного завдання ще додається цифра, тобто «А1» найперше виконується, потім йде «А2» і так далі.
А далі ви так само розподіляєте свої справи в міру важливості в груп - «Б», «В», «Г» і «Д». Ваші плани можуть легко змінюватися і переміщатися з однієї групи в іншу через зміну пріоритетів і планів, не варто грубо дотримуватися вашого плану, так як все може в підсумку обвалитися, і тільки через те, що ви не правильно розподілили свої справи в цієї буквеній сітці.
Спробуйте цей спосіб планування часу, він дуже ефективний і допомагає відмінно планувати свої справи. А саме зручне в ньому - це його простота, завдяки якій дуже важко заплутатися, так як структура ваших справ проста і зрозуміла.
ТАКОЖ РЕКОМЕНДОВАНО ДО ЧИТАННЯ:
Принцип Парето - один з найбільш істотних законів, здатних підвищити вашу ефективність. Згідно з ним «80% результату досягається за рахунок 20% всіх витрачених зусиль, а інші 80% дають лише 20% всього результату». Зараз спробую пояснити, як дія даного принципу забезпечить більш високі результати у вашій діяльності. Продовжити читання...
Матриця Ейзенхауера
ТАКОЖ РЕКОМЕНДОВАНО ДО ЧИТАННЯ:
Принцип Парето - один з найбільш істотних законів, здатних підвищити вашу ефективність. Згідно з ним «80% результату досягається за рахунок 20% всіх витрачених зусиль, а інші 80% дають лише 20% всього результату». Зараз спробую пояснити, як дія даного принципу забезпечить більш високі результати у вашій діяльності. Продовжити читання...
Коли цейтнот накриває з головою, коли ми витрачаємо купу часу і сил, енергії на виконання поточних завдань, а вони все одно навалюються і не вирішуються, коли ми не знаємо за що хапатися, допоможе це вирішити тільки одне - грамотне планування! Матриця Ейзенхауера - один з найефективніших методів короткочасного планування. Продовжити читання...
Метод АВС
Метод ABC зарекомендував себе, як найбільш простий і продуктивний метод для досягнення позитивного результату. Метод ABC-аналізу призначений для сортування найбільш важливих справ і відсіювання всього непотрібного, що відволікає або веде вбік від досягнення основної мети. В даній методиці об'єднані Матриця Ейзенхауера і Принцип Парето. Продовжити читання...
Немає коментарів:
Дописати коментар