неділю, 14 лютого 2016 р.

Електронний щоденник: за та проти


Кожен день нам необхідно виконувати багато важливих обов'язків та завдань, які не завжди можна втримати в голові. Для того, щоб не забути про важливу зустріч або День народження ми використовуємо щоденник, за допомогою можна структуровано спланувати свій день. Це незамінний інструмент планування робочого та особистого часу. 

Як вже писалось в одній з попередніх статей, інструменти планування робочого часу розподіляються на електронні та паперові. Практично кожен офісний працівник користується паперовим щоденником. Також сучасна людина не може не використовувати в своїй роботі електронні гаджети, такі як телефон, планшет, персональний компьютер. Вони завжди знаходяться під рукою та синхронізують інформацію з іншими пристроями. Так який щоденник краще: електронний або паперовий? Спробуємо розібратися і для цього розглянемо переваги та недоліки кожного.

Який щоденник краще?


Паперовий щоденник
Електронний щоденник
Перевага 1. Індивідуальність
Можна створити власний дизайн, додавати свої розділи, писати замітки, малювати карти або картинки, клеїти стікери і так далі.
Перевага 1. Компактність
Зазвичай електронний щоденник є на мобільному телефоні, який завжди знаходиться під рукою та займає мало місця. 
Перевага 2. Стильна річ
Так само як і годинни, щоденник - це не тільки інструмент планування часу, а ще й стильний аксесуар.
Перевага 2. Багато корисних функцій
Важливими функціями є нагадування про зустріч або подію, синхронізація з іншими пристроями та інші.
Перевага 3. Стимулює роботу мозку та пам'яті
При використанні ручки та паперу, ваш мозок більш креативний та активний, ніж коли мова йде про екран телефону.
Перевага 3. Безліч програм-календарів
Існує безліч мобільних додатків, серед яких кожен може знайти свою, найбільш функціональну і зручну конкретно для нього.
Перевага 4. Зручно записувати гнучкі справи
Якщо справа не повторюється постійно, то записати її в щоденник часом навіть простіше ніж на електронний носій.
Перевага 4. Безгранічні можливості
Можна один раз забити щоденні справи, пов'язувати зустрічі та контакти, без закреслення перенести зустріч на інший час.
Недолік 1. Існує в одному екземплярі
Зрозуміло, що не йдеться мова ні про яку синхронізації. Розклад з щоденника є тільки в ньому і ніде більше.
Недолік 1. Немає електрики - немає розкладу 
Варто вашому електронному помічнику розрядитися, і поглянути на розклад ви вже не зможете.
Недолік 2. Важкий та великий
Іноді важко помістити в маленьку жіночу сумку.
Недолік 2. Бездушність
З папером приємніше працювати, ніж з єлектронікою.
Недолік 3. Старіння
На жаль, як і будь-який фізичний об'єкт, паперовий щоденник схильний до старіння.
Недолік 3. Необхідно вивчити інструкцію
Перед використанням необхідно розібратися з чисельними функціями.
Недолік 4. Неможливість змінювати розклад
Якщо вам постійно доводиться змінювати, переносити, скасовувати заходи, то щоденник може перетворитися в джерело хаосу.
Недоліки 4. Необхідність підключення інтернету
У разі відсутності інтернету виникають проблеми с синхронізацією інформації в щоденнику та доступом до вашого розкладу.

Насправді, вони цілком вдало доповнюють один одного. Паперовий щоденник - це інструмент досить гнучкого та тривалого планування, в той час як в електронному календарі досить легко можна розподіляти конкретні часові ресурси. Яку систему планування використовувати кожен вирішує для себе. Все залежить від ціни, потреб і навіть звичок. Головне, щоб обрана система була зручна саме для вас.



ТАКОЖ РЕКОМЕНДОВАНО ДО ЧИТАННЯ

Інструменти планування робочого часу

Планувати і робити нотатки можна в блокнотах, щоденниках, електронних органайзерах і навіть на звичайних папірцях.Усі інструменти планування робочого часу можна розділити на паперові та електронні. До паперових інструментів відносяться: списки, щоденники, паперові органайзери, до електронних – електронні календарі та органайзери. Продовжити читання...


Ще один інструмент для підвищення ефективності роботи за комп'ютером - оформлення робочого столу. Обої, заставка - те, що Ви бачите на самому початку роботи, коли тільки включаєте свій комп'ютер або ноутбук - безумовно впливають на Вашу роботу. Яким же чином заставка робочого столу може зробити ефективнішим робочий час? Продовжити читання...

Стікери

В тайм-менеджменті за допомогою стікерів та кольорових карток можна вирішити найрізноманітніші завдання: скласти список справ, сортувати їх по терміновості та важливості, а також за контекстом, по сферах життя та по дням тижня. Як же застосовувати різнокольорові стікери і картки для записів з користю для себе та інших? Продовжити читання...

Немає коментарів:

Дописати коментар