субота, 30 травня 2015 р.

Найпопулярніші способи відволікання від роботи. Статистика


Більшість офісних робітників проводять на роботі до 9 годин і майже кожен з них присвячує час не лише робочим завданням, але і перегляду веб-ресурсів, іграм, приватному спілкуванню. При цьому зв’язку між тривалістю робочого дня та часом, проведеним за «неробочими задачами» немає. Більше ніж 80% працюючих під час роботи відволікаються на новини, приватну пошту, соціальні мережі. 

В ході опитування респондентам було запропоновано обрати один чи кілька найпопулярніших способів відволіктись від роботи. Лідирують такі заняття як перегляд особистої пошти, прочитання новин, популярні також соціальні мережі та спілкування в месенджерах. Однак останнє часто є частиною робочого процесу, а спілкування, наприклад, по Скайпу одночасно є і приватним і робочим (про це респонденти зазначали в коментарях). Також частиною робочих обов’язків іноді називали перегляд новин чи соціальних мереж. 

Більш ніж 20% опитуваних виявились надзвичайно сумлінними працівниками – вони користуються вказаними ресурсами не частіше одного разу на день або не користуються ними взагалі. Ті ж респонденти, які користуються «неробочими» ресурсами щоденно, витрачають на це не так вже й багато часу – приблизно 70% опитаних проводять за цим заняттям не більше години.



Саме «четвірка лідерів» найпопулярніших відволікаючих інтернет-ресурсів забирає найбільше часу у респондентів. Найбільше респондентів головним пожирачем часу назвали прочитання новин (26%), майже однакова кількість опитуваних (15-19%) вважає що найбільше часу вони витрачають на прочитання приватної пошти, соціальні мережі та спілкування в чатах.

На думку більшості опитуваних відключення від «неробочих» ресурсів ніяк не вплине на їх продуктивність праці, лише 12% вважають, що продуктивність збільшиться, приблизно така ж кількість респондентів вважає, що продуктивність зменшиться.


Основним мотивом використання неслужбових ресурсів у робочий час більше ніж дві третини респондентів називають відпочинок і переключення уваги.


Незважаючи на велику кількість зовнішніх відволікаючих факторів (соціальні мережі, новини, відео), факторами які найбільше знижують продуктивність праці були названі фактори внутрішні – несподівані доручення, наради, відповіді на листи, спілкування з колегами, доробляння чужої роботи. Сумарно більш ніж 70% респондентів називають ці фактори головними причинами зниження продуктивності праці.

Дані було отримано в результаті опитування, що проходило серед зареєстрованих користувачів сайту hh.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар